Reklamní plochy na štítech a stěnách budov

Stěny na nemovitostech


Reklamní nosiče na nemovitostech jsou oblíbeným komunikačním médiem především díky své schopnosti zaujmout (nejen motivem, ale i velikostí, tvarem apod.) V případě dobře situované plochy, můžete rychle a efektivně oslovit širokou skupinu obyvatel a nabídnout jim své produkty nebo budovat image firmy.

JAK

POZNÁTE VHODNOU PLOCHU?

  • Je na vhodném a frekventovaném místě, oslovuje cílovou skupinu.
  • Je dobře viditelná z delší vzdálenosti. Lidé mají čas si ji prohlédnout.
  • V jejím přímém okolí není mnoho dalších podobných sdělení.
  • Plocha je na takovém místě, že může sloužit i jako navigační prvek.
  • Plocha splňuje parametry poměru cena/výkon.
5

VÝHOD OUTDOOROVÉ REKLAMY

  • Oslovujete širokou skupinu obyvatel a nabízíte jim své produkty.
  • Dobře umístěný poutač nelze přehlédnout a působí i podprahově.
  • Vysíláte signál o Vaší společnosti a budujete image firmy.
  • Většinu outdoorových aplikací lze snadno měnit či doplňovat.
  • Reklamní plochy mohou zároveň sloužit i jako navigační systém.

Jak postupujeme při outdoorové kampani?

Přemýšlíme

Kdo je cílová skupina a čím ji oslovit. Jaké lokality jsou pro propagaci vhodné?

Jednáme

Oslovíme majitele plochy a vyjednáme Vám "rozumnou" cenu za pronájem.

Realizujeme

Graficky navrhneme, vytiskneme a provedeme instalaci na vybranou plochu.

Nejsou stěny a štíty budov ty pravé reklamní plochy, které jste hledali? Zkuste jiné :-)

Outdoorové reklamní plochy outBoard 100x200cm (tzv. Áčka)
TOP mautic is open source marketing automation