[REQ_ERR: COULDNT_RESOLVE_HOST] [KTrafficClient] Something is wrong. Enable debug mode to see the reason.

www.redring.cz

  • Novinky
  • Brand & Marketing
    • Tvorba loga
    • Design manuál
  • Realizace reklamy
    • Reklamní fotografie
    • Grafický design
    • Velkoplošný tisk
    • Polep aut a výloh
    • Výroba tiskovin
  • Online marketing
    • Facebook a sociální sítě
    • PPC kampaně
    • E-mail marketing
  • Reklamní plochy
    • Plakátovací plochy
    • Billboardy
    • Stěny a štíty budov
    • Rámy A1- inBoardy
    • Outboardy 1x2m – „áčka“
  • Blog
    • Sociální sítě
  • Cenné rady
    • Cenné rady zdarma
    • Jak vytvořit marketingový plán
    • E-mailový seriál – Guerilla marketing
    • Vstup pro klienty

Proč být na Facebooku?

by redring / Sobota, 31 Leden 2015 / Published in Blog, Sociální sítě

Proč je důležité být na Facebooku?

Doba se změnila. To co v marketingu fungovalo dříve, už nyní (skoro) nefunguje. Ještě nedávno stačilo představit výrobek, “zahrát” na emoce a čekat na výsledek. Komunikace směrem k zákazníkovi byla jednosměrná. Současný trend je ale v aktivní komunikaci.

Sociální sítě jsou pro tento způsob propagace ideálním místem. Česká republika má v současné době tu výhodu, že je u nás dominantní Facebook. V roce 2014 měl 4,2 milionů uživatelů, což tvoří dvě třetiny tuzemské internetové populace. A proto, ve většině případů, doporučuji soustředit se především na tuto sociální síť.

V čem je pro firmy Facebook užitečný?

Mnoho firem už na Facebooku své stránky má a tvrdí, že i když se o svůj profil starají, zakázky a nové klienty jim nepřináší. Drtivá většina těchto společností, ale k Facebooku přistupují oním “starým” přístupem. Nahodile publikují pouze příspěvky s nabídkou svého zboží a služeb. A čekají… A ono nic. Je to z důvodu, že na Facebook se lidé chodí bavit a ne nakupovat.

Dobrá strategie a vhodně sestavený publikační plán příspěvků, Vám ale pomůže:

  • poznat své zákazníky
  • pochopit jejich potřeby
  • komunikovat s potencionálními klienty
  • budovat jméno a image firmy
  • vzbudit v návštěvnících důvěru a vybudovat si status experta v oboru
  • a časem proměnit fanoušky v loajální zákazníky

Jak tedy začít na Facebooku?

1) Určete si cíl, kterého chcete dosáhnout.
Jako u všech marketingových aktivit, je nutné se zamyslet, proč by jste na Facebooku měli být a co chcete, aby Vám to přineslo. Chcete se zviditelnit a budovat jméno firmy? Chcete získávat z Facebooku návštěvnost na váš web? Chcete rozšířit svou databázi kontaktů pro e-mail marketing?

2) Ujasněte si, co budete komunikovat.
Jestliže nemáte co říci, raději nic neříkejte. Existují obory podnikání či služby, pro které není prezentace na sociálních sítích vhodná.

3) Zamyslete se nad tím, komu to chcete sdělovat
Víte kdo je vaše cílová skupina a koho chcete oslovit? Zapomeňte na strategii – píšu to pro všechny a on se někdo “chytne”… tudy cesta nevede!

4) Zvolte si vhodný styl a tón komunikace
Styl a tón komunikace je na sociálních sítí velice důležitý a bude se odvíjet od Vámi zvolené cílové skupiny. Zcela odlišně bude vypadat styl a tón komunikace s matkami na mateřské, 16ti letými puberťáky a byznysmeny.

5) Vytvořte si alespoň základní publikační plán
Náplánujte si jak často a kdy budete příspěvky zveřejňovat. Zamyslete se nad skladnou příspěvků zábava/tipy/rady/nabídky. Nenechávejte psaní příspěvků na poslední chvíli, vytvořte si jich několik s předstihem a pak pouze zveřejňujte.

6) Připravte se na komunikaci
Možná je to tip trošku úsměvný, ale mnoho firemních profilů má velké časové prodlevy v odpovědích na různé dotazy. Jestliže budete na dotazy odpovídat s týdenním zpožděním, tak si důvěru u fanoušků asi nevybudujete… 🙂

  • Tweet

What you can read next

Proč nebýt na sociálních sítí
Email marketing
Co je to email marketing a jak s ním začít?
Co jsou to ty sociální sítě?

Naše služby

  • Návrh loga
  • Design manuál
  • Fotografie
  • Grafický design
  • Polep aut
  • Výroba tiskovin
  • Velkoploš. tisk
  • Sociální sítě
  • PPC kampaně
  • Email marketing
  • Výlep plakátů
  • Billboardy
  • inBoard A1
  • Áčka
  • Stěny a štíty

Poslední články z blogu

  • Co je to email marketing a jak s ním začít?
  • Proč nebýt na sociálních sítí
  • Proč být na Facebooku?
  • Co jsou to ty sociální sítě?
Všechny články z blogu

Jak sestavit marketing. plán

  • Váš marketingový plán – Co s tím, když to nefunguje?
  • Váš marketingový plán – Analýza, zpětná vazba
  • Váš marketingový plán – Akční plán a finance
  • Váš marketingový plán – Marketingový mix a komunikace
  • Váš marketingový plán – Marketingové cíle
Vše o Vašem marketingovém plánu

Cenné rady zdarma

  • Výhody malé firmy pomocí kterých, porazíte větší a silnější konkurenci
  • Způsoby jak přesvědčit zákazníka k okamžitému nákupu
  • Jak propagovat své stránky (skoro) zadarmo?
  • Jak získat důvěru zákazníků a udělat si z nich přátele?
  • Několik rad jak vytvořit poutavou webovou prezentaci
Všechny tipy a cenné rady zdarma

Kde nás najdete:

Redring s.r.o.
Adresa: Plumlovská 53a, 796 01, Prostějov
IČ: 27714969, DIČ: CZ27714969

Telefon: +420 608 70 96 80
E-mail: info@redring.cz
Web: www.redring.cz

Kdy nás zastihnete:

Provozní doba: Po-Pá od 9:00-17:00

Dodání plakátů: Max do pátku 12:00

Jsou situace, kdy všichni pracujeme na zakázkách v terénu a proto je dobré, než se k nám vydáte, zavolat na číslo 608 70 96 80 a domluvit si schůzku. Děkujeme.

Scan me!
Scan this QR Code!
  • GET SOCIAL
www.redring.cz


© 2015 REDRING s.r.o.. Všechna práva vyhrazena.

TOP