[REQ_ERR: UNKNOWN] [KTrafficClient] Something is wrong. Enable debug mode to see the reason.

E-mailový seriál o Guerilla marketingu

/ / Rady a tipy

Guerilla marketing aneb jak dělat reklamu levně a efektivně

PROČ

VZNIKL A KOMU JE URČENÝ?

Emailový seriál "Guerilla marketing aneb jak dělat reklamu levně a efektivně" vznikl původně jako malý ebook, který odpovídal na otázky mých klientů ohledně marketingu a reklamy.
Později jsem jej rozšířil o řadu poznatků ze své praxe, o informace z navštívených (a draze zaplacených přednášek), a v neposlední řadě, i o vědomosti nabyté z odborné literatury, seminárních a diplomových prací apod.
Mou snahou bylo jednoduchou a čtivou formou vysvětlit principy marketingu (jeho nových směrů), a také Vám ukázat nové způsoby reklamy a propagace, které jsou levné a účinné.
Lukáš Andrýsek

Celý tento seriál je koncipován především pro malé a střední firmy.

Cílem seriálu je ukázat, že marketing není žádná věda a úspěšně jej provozovat (a využívat jeho výhod) může opravdu každá firma.

Proč odebírat tento seriál? Co se v něm dozvíte?

Odpoví Vám, mimo jiné, na tyto otázky:

  • Co marketing dělá a jak z něj můžete těžit? Jaké výhody přinese Vaší firmě?

  • Kde hledat a jak snadno získávat nové zákaníky?

  • Jak prodávat více zboží nebo služeb Vašim stávajícím klientům?

  • Které reklamní formy a aplikace jsou levné (nebo zdarma), ale maximálně účinné?

  • Jak vymyslet reklamní sdělení, která zaujmou a budou prodávat?

  • Jak si usnadnit podnikání díky internetu? Jak využívat jeho výhod a možností?

  • Ano, seriál je rozesílán 1x týdně, ZDARMA a můžete se z něj kdykoliv odhlásit.

Co seriál obsahuje?

Dlouho jsem přemýšlel jestli tím, že poodhalím obsah celého seriálu, Vás i trochu nevystraším... Takových dílů! Tolik čtení! Tolik času!
Nemusíte mít ale obavy, jednotlivé díly nejsou dlouhé a především je nemusíte číst všechny. V prvních dílech si můžete udělat představu, které dílky z marketingové skládačky Vám budou užitečné. Také si ujasníte, které marketingové formy a reklamní aplikace budete používat. Ostatní informace si pak můžete přečíst ze zvídavosti nebo je nemusíte číst vůbec. Záleží pouze na Vás.

  • Úvod - Co je to marketing?
  • Úvod - Výhody marketingu.
  • Úvod - Marketing a klienti.
  • Úvod - Konkurenční výhody.
  • Úvod do Guerilla marketingu.
  • Základní pravidla GM I.
  • Základní pravidla GM II.
  • Základní pravidla GM III.
  • Základní pravidla GM IV.
  • Strategii Guerilla market.
  • Strategie GM - Vy
  • Strategie GM - Klienti
  • Strategie GM - Konkurence
  • Strategie GM - Vaše výhody
  • Strategie GM - Finance
  • Plán GM kampaně - Úvod
  • Plán GM kampaně - Cíle
  • Plán kampaně - Co sdělit?
  • Plán kampaně - Jak to sdělit?
  • Plán kampaně - Akce
  • Plán kampaně - Výhody
  • Plán kampaně - Analýza
  • Formy GM - Rozdělení
  • Formy GM - Letáky, tiskoviny
  • Formy GM - Telemarketing
  • Formy GM - Osobní dopisy
  • Formy GM - Řádková inzerce
  • Formy GM - Dárk. poukazy
  • Formy GM - Outdoor plochy
  • Formy GM - Osobní kontakt
  • Formy GM - Novinová inzerce
  • Formy GM - Úspěšný inzerát
  • Formy GM - Časopisy
  • Formy GM - Sloupek v tisku
  • Formy GM - Rádio spoty
  • Formy GM - Televize/Video
  • Formy GM - Polep aut
  • Formy GM - Online marketing
  • Formy GM - Web
  • Formy GM - Email
  • Formy GM - Blogy, videa
  • Formy GM - Sociální sítě
  • Formy GM - Newsletter
  • Formy GM - Zviditelnit web
  • Formy GM - Ambient, Buzz
  • Formy GM - Viral, Ambush
  • Formy GM - Hromadná pošta
  • Formy GM - Dopisy
  • Formy GM - Pohlednice
  • Formy GM - Public Relations
  • Zavedení GM do firmy

Ochrana Vašeho soukromí při zpracování osobních údajů je pro mě velice důležitou záležitostí, na kterou kladu velký důraz. Mohu Vás tedy ujistit, že Vaše osobní údaje nebudou poskytnuty třetím stranám a že jsou zpracovávány v souladu se Zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

TOP