
E-mail marketing
E-mailová komunikace ze zákazníky je asi nejrozšířenější forma online marketingu, bez kterého se neobejde žádná firma, která nabízí své služby na internetu. E-mail marketing ale není pouhé rozesílání e-mailů s nabídkou nového zboží či se slevněnými produkty. Stejně jako u ostatních reklamních kampaní, by měl sledovat cíl, který jste si stanovili.
MOHOU BÝT CÍLE E-MAIL MARKETINGU?
- Zvyšování důvěryhodnosti společnosti - radí příjemcům, řeší problém, dává užitečné tipy.
- Informování o novém zboží, službách, výhodných nabídkách.
- Zvyšování loajality u stávajících zákazníků - exluzivní nabídky a akce pouze pro ně.
- Budování image firmy - informuje o nových aktivitách, charitativních akcích, poodhaluje něco z know-how, prezentuje rozhovory se zaměstnanci či celebritami/zákazníky Vaší společnosti.
- Komunikace se stávajícími zákazníky - zpětná vazba, servis výrobků, tipy na údržbu aj.
- Budování a rozšiřování e-mailové databáze aj.
VÝHODY
- Nízká cena e-mail kampaní
- Rozsáhlé možnosti automatizace
- Efektivita a rychlost při spuštění
- Měřitelnost e-mailingových kampaní
- Analýza a snadné vyhodnocování úspěšnosti
NABÍZÍME?
- Vytvoření e-mailové strategie - určení cíle kampaně, cílové skupiny, vytvoření person, stylu a tónu komunikace
- Vytvoření obsahu a publikačního plánu
- Vybudování databáze e-mailů
- Nástroje na správu e-mailových kampaní
- Automatizaci odesílání e-mailů na základě provedených akcí
- Analyzujeme úspěšnost kampaní - sledujeme poměr mezi odeslanými a otevřenými e-maily, sledujeme na jaký odkaz bylo v e-mailu kliknuto, kolik adresátů a v který okamžik se odhlásilo

Jak postupujeme při realizaci e-mailové kampaně?
Cíle a strategie
Definujeme cíl kampaně, cílové skupiny a persony, tón a styl e-mailové komunikace.
Obsah & plán
Vytvoříme obsah, publikační plán a nastavíme automatické funkce.
Analýza
A/B testujeme, sledujeme a vyhodnocujeme úspěšnost kampaně.